Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΑΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΑΣ.

Προσθήκη λεζάντας
Πριν 3 χρόνια ο δήμαρχος Αγιάς και οι γνωστοι άγνωστοι όπως πριν λίγες μέρες είπε ο Αντώνης Μπεινάς μοίρασαν προεκλογικά χαρτιά στην Μελιβοία και στο Σκλήθρο όπου ψευδώς έλεγαν πως έκανα μήνυση στον δήμαρχο Αγιάς για τις καταπατήσεις στην Μελιβοία .Μάλιστα μήνυση είχε δεχθεί και ο πρόεδρος του Σκλήθρου Σακαρέλος Βασίλης που τον είχαν πληροφορήσει πως εγώ του έκανα μήνυση ενω σε λίγες μέρες πέθανε και σίγουρα με το παράπονο πως εγώ ήμουν ο μηνυτής του .Όπως ήταν φυσικό όλο το χωριό πίστεψε πως εγώ έκανα τη μήνυση όταν τους μοίρασαν φωτοτυπίες που φαινόμουν μάρτυρας κατηγορίας στην αυταπάγγελτη μήνυση του εισαγγελέα .Όμως η αλήθεια ήταν εντελώς διαφορετική .Εγώ δεν είχα καμιά σχέση με την μήνυση και ειναι πολύ αδικο να σε κατηγορούν για κάτι που δεν εκανες. Διακόπτοντας την εισήγησή μου χθες,ο δήμαρχος Αγιάς μου ζήτησε να αφαιρέσω από την εισήγησή μου αυτό που ανέφερα ότι καλώς ανοίγουν χωράφια οι δημότες όταν είναι για να ζήσουν τις οικογένειες τους .Εντελώς ξαφνικά ο δήμαρχος Αγιάς από έδρας του δημοτικού συμβουλίου επανέφερε το συγκεκριμένο έγγραφο και ξαναείπε το ίδιο ψέμμα ότι εγώ είχα κάνει τη μήνυση. Έγινε φασαρία, έφυγαν πολλοί γιατί δεν άντεξαν την απαράδεκτη κατάσταση και ζητώ συγνώμη γι'αυτό.Κατοπιν όμως η ομολογία του δημάρχου από έδρας μετά από την πίεση που δέχθηκε (παρουσία όλων όσων δεν εγκατέλειψαν την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου λόγω των γεγονότων) ότι ήταν ένα μεγάλο και στημένο ψέμα με ικανοποιησε έστω και με τόσες απώλειες ΄΄θιγμένων΄΄ δημοτικών συμβούλων που έφυγαν πριν ακούσουν την ομολογία του δημάρχου.

Οδηγήθηκα στο τμήμα μετά από καταγγελία της αντιδημάρχου Αγιάς .Ο δήμαρχος Αγιάς ήρθε στο τμήμα και καταλαβαίνοντας την σοβαρότηατα της κατάστασης και της συσωρευμένου θυμού που έιχε δημιουργήσει αυτή η άδικη κατηγορία από τον ίδιο είπε στην αντιδήμαρχο πως άν κάνει μήνυση θα με ακολουθλήσει και αυτός μηνύοντας τον εαυτό του και λέγοντας πως όλα άρχισαν από αυτόν.Αν μερικοί ήταν τόσο ευαίξαπτοι από την παραβατικότητα στο χωρο του δημοτιού συμβουλίου ας είχαν και τα κότσια να με ακολουθήσουν τουλάχιστον στο τμήμα όπου ήρθε σχεδόν όλο το δημοτικό συμβούλιο μαζί με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου να με συμπαρασταθούν και τους ευχαριστώ .Το σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει αγώνας χωρίς απώλειες.Στην πολιτική όμως όλα να τα περιμένουμε .Δεν κατηγορώ τους συναδέλφους που αποχώρησαν από την ομάδα. Ελπίζω να τους πέιραξε μόνο η συμπεριφορά μου και να μην είναι άλλος ο λόγος ...

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΛΑΓΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου